مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 12:152024-01-01ورزشي

کریمی فیروزجایی: جنایات رژیم صهیونیستی تأثیری در عزم جبهه مقاومت نخواهد داشت


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس با همدستی آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر جنایت روزافزون در غزه  به شهادت سردار عرصه دیپلماسی و مستشار زبده ملی روی آوردند که بی تردید این جنایات تأثیری در عزم و اراده جبهه مقاومت نخواهد داشت.

- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس با همدستی آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر جنایت روزافزون در غزه  به شهادت سردار عرصه دیپلماسی و مستشار زبده ملی روی آوردند که بی تردید این جنایات تأثیری در عزم و اراده جبهه مقاومت نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی کریمی فیروزجایی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: همان طور که می دانیم و می بینیم تحولات منطقه در پی ایستادگی و مقاومت جانانه مردم مظلوم فلسطین شتاب یافته و رژیم منحوس و هیأت حاکمه دولت جنایتکار آمریکا در پی تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی در کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه نزد افکار عمومی جهان در موضع ضعف و استیصال قرار گرفته اند.

وی در ادامه اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس با همدستی آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر جنایت روزافزون در غزه قهرمان به شهادت سردار عرصه دیپلماسی و مستشار زبده ملی شهید سید رضی موسوی روی آوردند که بی تردید این جنایات تأثیری در عزم و اراده جبهه مقاومت نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمی فیروزجایی: جنایات رژیم صهیونیستی تأثیری در عزم جبهه مقاومت نخواهد داشت

کریمی فیروزجایی: جنایات رژیم صهیونیستی تأثیری در عزم جبهه مقاومت نخواهد داشت